Často kladené otázky

  1. Musím být zaregistrovaný, abych mohl nakoupit?
    Pokud se nechcete registrovat, při dokončování objednávky zvolte v kroku „PŘIHLÁSIT“ možnost „NAKOUPIT BEZ REGISTRACE“. Pro registrované zákazníky však připravujeme zajímavé nabídky, slevy a informace, na které zákazník bez registrace bohužel nedosáhne.

  2. Zboží, u kterého uvádíte dostupnost skladem, máte skutečně na skladě?
    Ano, veškeré zboží je skutečně skladem v centrálním skladu.

  3. Mohu si zboží prohlédnout i na vašich prodejnách?
    Ano, kompletní nabídka zboží je vystavena na všech prodejnách ARIES MEDISHOP.

  4. Kde najdu kontakty na vaše prodejny?
    Kontakty na prodejny naleznete zde.

  5. Mohu uskutečnit nákup na splátky?
    V současné době splátkový prodej nenabízíme.

  6. Chcete se stát našim velkoobchodním partnerem?
    Pokud máte zájem o velkoobchodní spolupráci v rámci našich výrobků, prosíme, kontaktujte nás na e-mailu bosa@aries.eu.

  7. Jak si změním heslo?
    Přihlaste se ke svému účtu, kurzor myši umístěte na tlačítko „MŮJ ÚČET“ a klikněte na „ZMĚNIT HESLO“.

  8. Jak mám postupovat, pokud jsem nenašel potřebné informace nebo zboží?
    S dalšími dotazy se na nás s důvěrou obracejte v pracovní dny od 8:00 do 17:00 na tel.: 800 111 595 nebo na emailu: info@royalbay.eu